Apr 27, 2010

penat dengar nasihat


PENAT SUDAH
hmm, penatnya mendengar nasihat yang berbaur melemahkan motivasi aku dan buat aku naik angin. rasa macam nak meletup pun ya. nasib baik sabar ni ada lagi. lebih baik mengalah dari bermasam muka dan benci membenci tapi teknik kutuk2 belakang tetap diamalkan (normal).

nasihat demi nasihat diberikan. rasa penat nak mendengar pun ya. dan konsep yg muda mesti mengalah juga seakan tak boleh diamalkan selalu. yang salah kena mengaku salah! tak kira la diri tu muda atau tua. nak seronok kena ar berkerjasama. baru aman sentosa.

nasihat tu semuanya berguna kalau aku bertangan enam atau boleh di belah2 atau ada pembantu kiri kanan tepi belakang. selagi tangan aku ada sepasang, aku akan lakukan sedaya aku. nak nasihat lebih2, kita tukar tempat. deal!!! rasa ar ko?!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
.
.
p/s: walau suasana menekan, senyum harus terukir...

No comments: