Jan 24, 2010

RUMAH MANIS RUMAH



home-SWEET-home
...............................................................
hmm.. tersenyum sendiri aku bila tgk gambar2 yg telah ditransfer dr kamera ke laptop, byk gak gambar yg sempat dirakam sepanjang empat hari kat kg. teringat lg keletah si umaira ngan adik beradik aku yg sengal2. yg best dpt jumpa ma abah aku...share2 cerita kat bilik mesyuarat (bilik ma abah aku) rumah ni. time tu mcm2 cite keluar... rsnya tak perlu la didetailkan di sini. :D

~sekeping gambar, sebuah cerita~
klik utk besarkan gambar!

lokasi: pcb

pantai pcb-pantai cahaya bulan
mmg teruk hakisan pantai kat sini






alahai budak tecik... cubit kan..! dia plg hepi bila tgk jerk pantai
last sekali lepak kat pcb tiga (3) tahun lepas



penjual jagung bakar~
akak, bakar lama sikit.. jagung mentah lg..!


petunjukan ular-jual minyak panas sebenarnya
taktik pemasaran jerk!




budak tecik suka tgk layang2..
.................

lokasi: court mammoth-kekoh mamoh(gigit-kenyah)


lyn permintaan ma aku nak survey rak kasut ngan meja makan..
sementara dia survey, ktorg amik gmbr sekeping dua..
budak tecik tu tak nak blk tuuu...! syok la tuu..

...........................

lokasi: tesco kb


jalan2 gi tesco... nak cr ikan siakap jerk sebenarnya..
tp.. at last mcm2 beli...
.................

lokasi: lot 62o



haha.. adik kena tinggal... (mohd fakhri mifzal)


lapar~ syok wooo sampai terangkat kaki!


siakap masak steam, licin dikerjakan!



posing sebelum tido~


huhu... big apple! ada gak org tak suka benda ni..pelik2!

sketsa pendek-komik


.
.
.
.
p/s: alamak dah rasa nk balik kg...!

No comments: