Mar 28, 2009

berlibur di port dickson

pOrT diCkSon
>>>>><<<<<<

ni antara kenangan yang best ngan geng2 kat seremban... sehari sebelum raya aidiladha tahun lepas kami gi beriadah lompat lompat kat pantai pd.. dekat2 teluk kemang... kiranya post ni untuk mengimbau kenangan dolu-dolu. la.. waktu aku muda dulu... :D

makanan telah disediakan oleh yang berbahgia puan mariam, semuanya lazat2 belaka.. terutama sambal udang dengan kacang buncis goreng.. dua pinggan aku melantak tanpa malu dan segan.. waktu petang tu memang best.. redup jerk.. tapi kejap2 hujan... lepas tu dekat2 nak blah terus hujan lebat..

sempat gak wat aktiviti kanak2 lanjut usia.. main banana boat, rebut bola...dan mcm2 lagik.. yang rebut bola tu aku tak puas hati sikit.. sebab asyik aku jerk yang jadik 'monyet' kat tengah tu.. sapa2 nak main banana boat,.satu kepala rM20 untuk lima kali jatuh dalam air laut yang masin itu.. untung besau ar brader tu hari kitorg pegi.. dah rejeki brader tu.. :D

tak tau pe lagik aku untuk di mengarutkan.. tgk ar gambar kami bercanda di tepian pantai teluk kemang...hush, siyok sekali... tak2.. berkali-kali seronoknya...

..............................................................................................................

bercanda di tepian pantai
....

memosingkan diri.. bab buat gaya mmg ko no satu wan..
..






sementara brader boat tu setting apa yang patut.. sempat lagik 2-3 snap..
..





yan, apsal ko ceria sgt...? ko tgk laki ko, mat.. wat muka kecut perut.. :D
..

..........................
..

carta org paling susah naik a.k.a dugong(hehe)
1st. eman
2nd. yan
3rd. mat

..

org plg cepat panjat banana boat..(dusta belaka)

..

main monyet2..

..


camne aku tak selalu jadik 'monyet'?.. tgk mat, bermain dengan bersemangat waja..
..


~family bahagia~
umur sebaya ngan aku, tapi dah ada anak sekolah tadika...
aku ada anak tekak aje...sob2x

..


abg chon dengan heronya..!
..

dah penat melantak ar pulop.. nyam2..

..


melantak dengan sedaya upaya...

..
cik yam memberikan hi-5!


..hafy yang selalu sonyum.. bukan mcm pak njang dia muka cengeng!
..
.
.
.
.





nak dijadikan cite,sempat lagi race keta waktu balik tu.. datuk mat ngan datin yan wat muka ketat dengan spec hitam waktu potong keta aku.. acik yam lak, jadik tukang sorak... bila keta acik yam naik overtake keta aku, dia senyum meleret ajerk..hehehe..senyum bangga kot.. :P.. aku, eman ngn mijie pecah perut gelak dalam keta..

balik umah semua dah layu dah.. tapi leh lak sambung berkelah kat depan umah puan mariam ngan enchik ismail ni pulak.. siap wat sesi photography anak beranak lagik malam tu. hehehe.. tak pasal2 aku jadi jurufoto professional malam tu.. :P ada chance la aku buktikan bakat terendam berkurun2 lama dulu..
.
.
.
p/s: hargai hidup anda...

No comments: