Dec 30, 2008

tUmpaNg LaLu kOjaP

cUriK2 guNa teNet...


ish.. aku melepakkan diri kat bilik engineering sorang2..
nak lepak kat production bosan la pulak..
tengok benda sama jerk..
haa.. skang salah gunakan kemudahan tenet...
hihihi..

hari ni semua bos takde...
hari ni jugak merupakan hari terakhir aku kat production RS
pasni tukar Solder Rack pulak...
harap semuanya ok2 aja..
aku sempat 3 bulan jerk kat RS.. huhu
lepas ni kena start balik kat tempat baru..
hari ni..pun hari terakhir 2008...
hmm.. nampaknya naik lagi angka umur aku..
25 ke 26... tapi bulan sepuluh nanti ar..

tapi...
byk lagik belum aku gapai..
macam-macam dalam kepala..
mudah-mudahan rezeki lebih tahun nih..
mudah-mudahan jugak ada 'hati' untuk aku diami... hihihi..
mudah-mudahan terurus diri..
mudah-mudahan lebih diberkati..
mudah-mudahan setiap detik bererti..
lagi penting ni..
dirahmati illahi...

konsep 2009 ni..
adalah 'bersederhana dalam setiap segi'..
dan lebih sempoi lagi..

ok la..
sampai sini dulu..
nati ada masa jumpa lagik..
malam ni nak gi sambut tahun baru ngn geng2 mrsm dulu..
start esok sampai 5 jan kilang shutdown..
semua di paksa cuti..
so......pe lagik?!
kita enjoy..!

tata titi tutu

No comments: