Sep 19, 2008

cuti2 mesia-melaka

bandar hilir belum ketandusan lagik!

tak nak ganggu zambri menunaikan tanggungjawabnya (hehe), aku, matjoe ngn alim gi pusing2 bandar hilir utk melihat2 keindahan bandar hilir... last kami bertiga gi bandar hilir sama-sama waktu last year kat UTM.
.
waktu tu sewa keta kancil, smua excited nak bawa keta... haha. waktu tu aku ngn halim jerk ada lesen. siap set masa bawa keta tu..lawak tul. tapi skang masing2 dah ada keta sendiri. dah cemuh bw keta. rasa nak bawa keretapi lak lepas ni!
.
aku dah bosan giler g bandar hilir nih. sebab kali ni dah dekat 5 kali aku datang dalam tahun 2008 saje. diorang pun bosan gak, tapi halim ada penyelesaian...taraaa. sampai kami rasa excited lak nak gi melilau kat bandar hilir nih..jOm! jOm!

......................................

lokasi pengambaran:
sekitar kota melaka
model:
mat joe
halim salim bachik
peyuh
..................................................................
.
seteguh kota A Famosa!
.

mat joe, usha ape tu?..

alim cover2 lak ai.. haha

.

lotih dah kaki den ni haa...
.

aku bergambar ngn guard A Famosa. dia tak pakai uniform hari tu..!

.



ukur jalan...bley tak bina laluan ketapi kat sini...?

.

tgk hasil melilau kat kota melaka

.

model kamera..

.

aktiviti melantak dan ungkit kisah2 lama
.

aku jadik pencatat masa dan pencatit isu2 penting

.

mat joe, sebelum bersidang!

.

pencadang dan pembangkang sedang bersidang

.

amik peluang bergambar dengan pencadang..

.



semua benda kami duk bincang..

kami ni macam bagus jerk! abis semua org jadik bahan perbincangan!

hasilnya hanya dosa semata-mata!

~maafkan kami yup~

.

sebelum bersurai!

mat joe ke sarangnya di JB

kami ke N9

.

.

.

p/s: saling berpesan2.. haha

p/s: tiada dalam gambar (produk2 bandar hilir).. dlm simpanan.. :D

No comments: