May 22, 2011

(muvee) antara cun & nurkasih


bila tgk poster filem cun, takde rasa langsung untuk beli tiket & tengok filem ni. "mesti macam cite 'prof. filem'. kalau komedi, lawak bodoh & kalau cite hantu, tak seram langsung". tapi bila org duk banding cite cun dengan nur kasih the movie. dan komen cite cun lagi best dari nurkasih, tergerak pulak hati nak tengok cun kat u-tube.

pada TR, cun lagi best. jalan cerita jelas. lakonan pun mantap. lebih2 lagi si manis.


maaflah kepada yg sukakan nurkasih the movie. TR peminat siri nurkasih gak. tapi untuk filem, kurang sikit. ada 2-3 org sependapat ngan TR. yang suka nurkasih the movie, diorang kutuk TR takde hati perut.

hmmm.. tak kisah ar. yang penting aku suka lagu OST utk filem cun yang bertajuk cun selalu, dinyanyikan secara duet oleh remy dan maya karin yang cun melucun. hahaha. jom layan.








+jom tgk cite cun. suka kat bedah tonggek. haha. rugi sapa tak tgk.
++ sila tonton disini.

1 comment:

cik bunbun said...

uwaaahh. aku baru nak setop tengok drama memuvie ni. tiba tiba tertekan link youtube tu..







TIBA-TIBA